Krångel

Har inte blivit något inlägg idag, internet krånglar.......

Men nu funkar det ganska OK. Jag o valle är ensamma Lova o Fredrik är på bio: Kul att vara ensam med pappa:)
Någon Monster VS Aliens ska bli kul att höra om den va bra!!

Har varit ute idag men det va is i luften det är bara varmt när solen tittar fram. Men satt ju still en stund i alla fall.

Försöker lägga ut lite bilder, fick ju snygga kaffe koppar av Nettan med familj i torsdags. Själv klart va dom vita med rosa prickar på = skit snygga. Sen tog jag ju lite bilder i Karlstad men det verkar inte funka att lägga ut nu.
Så typiskt.

I kväll ska jag o min älskling köpa mat från The Roof, ska bli gott!!
Nu ska jag o Valle gå ut en sväng innan pappa o Lova kommer♥

Kram Aja, hörs i kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0