Klarnar upp!!

Ja då har vi haft en helt lovely day i Borlänge. Tjejerna var sååå himla nöjda över o se Agnes, eller Ja Cornelia iaf som tycker hon är superbra. Clara tyckte mest det var trångt o folk i vägen. Men hon sjöng tre låtar o sen fick de autograf o kort med Agnes = Poppis :-)

Jag tyckte det var o kul o komma till nått nytt ställe o shoppa på. Fick ju som sagt välja lite presenter för att jag fyllt år. Blev smink o huvårdsprodukter.  Nya träningsbyxor mm.  Spanade även in ett par nya Vaga bond skor, men vill inte förhasta mig. Kanske blir det dom eller några andra. Har ju precis fått mina efterlängtade Converse.

Till flickorna blev det lite nya sommarkläder o nya dojjor. Clara skulle ha på sig en ny klänning på direkten. De är ju så spontana  barn. Jag sa till Clara " vad söt du är gumman " hon tittade på mig o svarade " det vet jag väl, jag såg mig ju i spegeln förut." De är ju för härliga, sån inställning skulle man ha, ha ha ha....

Det blev många kassar med hem o nu är vi på väg tillbaka till stugan.

Det har varit grått o mulet idag så en perfekt shoppingdag. Men nu ser det ut som solen kommer igen.


I väntan på Agnes.

Agnes på scen.

Kan man komma nämre sin idol....

Autograf på ärmen fick det bli.

Våra små underbara älskade tjejer. LOVE YOU!!!!

Ja nu ska vi käka lite smått o gott vi inhandlade på Ica.

Ha en bra kväll.
Kramizar Nettan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Nettan! Du behöver inte vara orolig, inlägget handlar inte om mej och Andreas. Min bästa kompis sen barnsben fick en kille i somras och nu pratar hon inte med mej längre. Saknar henne som attan och kan inte uttrycka mej med namn för då blir det för personligt. Så nu vet du, ingen ide att vara orolig :)

2009-04-13 @ 19:38:08
Postat av: Aja

Va kul att dom fick träffa Agnes, saknar er o tjejerna en stor kram från oss....♥

2009-04-13 @ 21:32:54
Postat av: Anonym

Vilka sötisar jag såg längst ner puss & kram AJA

Lova saknar er!!!

2009-04-13 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0