JEPP!!!

¨Så är det påskdagen och nu är det lugnt barnen sover o allt trevligt besök har åkt.
Men så här lugnt va det ej igår va väl 15 pers. Hur trevligt som helst åt god mat o efterrätt åt vi. Senare spelades det för fullt med gitarren o min älskling sjöng. TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!
JA det blev sent kom väl i säng vid tre tiden, så sov lite extra i morse typ till 09.15.......

Min mormor & morfar sov här i natt o barnen va så glada o nöjda att få busa o leka med dom.
Vädret har ju varit toppen så har varit ute hela dagen.
I kväll va vi bjudna till Fredriks äldsta syster med familj, så det fick bli en tur dit. Där grillades det för fullt med massa mat, så mat o godis har det inte varit brist på denna helg ha ha ........

Nu är vi hemma o känner mig trött nu faktiskt!!!! Men ska bli en film eller nått tror jag. Äta lite mer godis, barnen fick fruktansvärt mycket godis o vem äter inte dom utan AJA!!!!!!

Hoppas ni haft en trevlig helg sköt om er alla / KRAM Aja

Lite bilder.......


Se vilken söt påsk kärring som besökte mig igår. Lilla Hilda!!!!


Kusinerna Lova & Hilda


En riktig SÖTIS.... GLAD PÅSK


Min kära Mormor står o fixar inför påsk bordet....


Jag o älsklingen grillar......


Morotskakan som vi hade till efterrätt super smaskig va den!!!!!


Våra älsklingar äter påsk mat Puss & Kram!!!!!

Detta tar tid, att lägga ut bilder va så segt i kväll. Kommer fler till morgonen.......

Kram från mig Aja TJO HOOOO!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för den trevliga Påskmiddagen, det var ett perfekt arrangemang och trevligt sällskap. Vi har tur som har er att komma till.Ha en trevlig kväll,häsningar Putte

2009-04-12 @ 23:49:57
Postat av: Sara

Vilka söta barn du har... Nu MÅSTE vi verkligen få tid att boka in en fika snart =) Kram

2009-04-13 @ 13:52:27
Postat av: aja

Va kul att höra Putte o hos oss är alla välkommna.

Vi syns i kväll MVH aja....

2009-04-13 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0