Home Sweet home

Alla hemma o samlade skönt♥

Jag o barnen tog en sväng till Karlstad, fann en resväska så nu är jag nöjd..... Bara resan som väntar!!
Lova fick en jätte fin vind o vatten jacka o en liten väska som hon valde själv. Den fick hon eftersom hon va så duktig i dag o tog spruta på BVC.... Gick jätte bra. Så nu är hon redo för förskolan min stora tjej!!

Barnen är vakna eftersom dom somnade i bilen, så nu blir det film för hela familjen.
Idag fick min lovely sin cd skiva: han har gjort en egen o tryckt upp. Den va super bra o starka låtar. KUL :)


Nu är jag trött o sliten så får se om jag orkar vara vaken hela filmen...

God Natt Natti Natti

Kram AJA♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Har Fredrik gjort en skiva? Den måste jag köpa =)

2009-04-18 @ 09:36:05
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0