Hjälp!

Hjälp, vart tar dagarna vägen. Nu har vi varit här en vecka o det har gått sååå fort. Men vad skönt det är. Det är först nu som jag känner mig nervarvad o lugn. Hmm tar så många dar o så ska man åka hem då, knepigt hur det är????

Tog en riktig långpromenad i dag. Kom en regnskur på mig men vad gör väl det. Regn har väl aldrig skadat, eller? Det var väldigt skönt. Efter en lång dusch ( jag duschade länge alltså, så duschen var inte lång, fniss, fniss ) så stekte jag våfflor åt oss.

Sen fick det bli lite städning i skåp o vrår här i stugan. Håkan var så duktig så han har lagat en soffa som var trasig o rensat bort skräp. Så det känns himla bra när sådant är gjort. Åkte ner till Orsa o fixade nya lysrör o lite annat som behövdes. Så nu är det ljus överallt igen.

När vi ändå var i Orsa o klockan var så mycket så bestämde vi oss för att käka en bit mat. Det smakade super!!

Nu blir det lite plock inför avfärd i morgon. Ska försöka komma iväg i hyfsad tid.

So long my friends Nettan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0