Hemma!

Åhh så skönt när man fått upp allt, det är det värsta med att komma hem o ta vara på all packning. Men lika bra o ta tjuren vid hornen direkt. Så nu är det mesta på plats o i tvättkorgen så klart.

Ja o på hemvägen ringde min underbara svägerska Aja o ville bjuda på mat i Arvika, det tackar man ju inte nej till. Var en helt underbar måltid med bakpotatis, räkröra, en riktigt god sallad, färskt bröd mm småplock. Mmmm smakade super. Men inte nog med detta till efterrätt blev det kaffe o härliga cupcakes i olika smaker.

Tusen TACK från alla oss. TACK, TACK

Skönt o va på plats hemma igen o hinna fixa lite innan helgen. Jobbar ju som sagt.

Men vilken underbar vecka vi haft tillsammans. Innan vi åkte gick nog både jag o Håkan på högvarv så det var en välbehövlig tid tillsammans o bara vara. Har umgåts o gjort massor tillsammans o det är sånt man borde göra oftare. Lätt att glömma det i vardagen när alla har fullt upp med sitt. Tack min älskade ♥

Men nu ska jag ta en dusch o sedan se andra delen i en film Håkan köpte.

Good night and sleep well...... Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0