Helt Färdig....

Är helt slut nu har tyvärr ej hunnit blogga i kväll.

Det har gått i 100 km/ timmen ha ha ... Jag o min kära syster, barnen åkte en sväng till Karlstad!!!!
Trevligt när hon är på besök. Där åt vi en god lunch, va på IKEA o tillsist inne i MITT I CITY där avslutade vi med en fika.
Va en jätte trevlig heldag i Karlstad.
Shoppandet blev lugnt, Lova fick lite gulliga saker till sin lekstuga o Fanny fann sig ett par snygga skor.
Valle fick en ny POLARN & PYRET mössa, den förra tappade vi hos Nettan i Töckfors köpcenter.
Det va störande o det va nog någon som fann den fina mössan, så jag fick köpa en ny, han är så fin i den modellen.
Till mig själv köpte jag i sista sekunden en klänning från VILA, ja tro det eller ej den va rosa!!!!
Är lite osäker på den men den va skit snygg.........
Ni ska få se bilderna jag tog i morgon kl. är mycket o sov bara fem timmari natt. Så känner mig helt slut nu.
är ju en natt människa o somnade 01.30 o gick  ju upp 06.30 eftersom bilen skulle fixas.
Men tur hade vi o bilen va färdig 09.30 JIPPII!!!

Väl hemma började jag med middag. Fanny önskade Lövbiffgryta o ris + vitlöksbröd.......
Va gör man inte för sin syster o som har lekt med barnen hela dagen. Hon är såå  gullig♥
Vi bor ju 60 mil i från varandra så det är alltid lika kul att träffas.....

I kväll hade vi öppet hus igen o det va fulla stugan med folk o det är jätte trevligt.
Lova såg Talang o vi satt o myste hela högen o då trivdes jag, hela familjen samlad.
Nu skriver jag o skriver så klockan är snart halv två igen o vill sova några timmar!!!!

God Natt på er alla vänner ni sover säkert redan men inte AJA ha ha ha .....

AJA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0