Hello....

Sitter ute i solen o bloggar kan inte bli bättre, tur jag har min lilla pink friend!!!!!
Helt otroligt jag sov till tio idag kan inte minnas när jag sov så länge men det va skönt. Jag o min kära man har vänt på dygnet.

Barnen är ute o leker för fullt o Lova har kompis här. Dagens mat tips för mig blir Köttfärslimpa, det är Lova som har bestämt det. Barnen o även Fredrik älskar det. Lätt att göra är det också.
Jag änväder lök,kött o grillkrydda,salt,vitpeppar o 1 dl rågflingor o lite grädde till 500gr köttfärs.
Sen kokar jag vanlig potatis o lite morötter o brocoli så är det en super god middag.

Ha ha jag hade rätt kan man bara säga, läste igår på aftonbladet att Katrin Zytomierska får sparken från Vakna.....
Nu har Perelli anmält henne för förtal, inte så konstigt när hon påstår att folk varit otrogna. Hon tror hon är rolig men är ju bara blåst det är ju det jag sgt hela tiden!!!!!!

Fick ett paket från HM igår det va två T-shirtar till Lova o Valle jätte söta, tar kort senare o lägger ut på dem.
 HA en bra dag alla blogg läsare!!!

Kram från Aja som har varit på ett glatt humör nu när våren är här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, nu har du fel angående Katrin Zytomierska. Hon är bra, rolig samt att hon förmodligen har helt rätt om de rykten, skvaller hon återberättar, ingen rök utan eld heter det ju...

2009-04-19 @ 14:46:00
Postat av: AJA

Nej håller inte med, man kan inte lyssna på bara rykten o det är det enda hon gör. Så klart det ställer till väsen om dom ej är sanna så det så!!!!!

Skönt att inte bara jag tycker detta :)

2009-04-19 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0