Hej Svejs♥

Sitter man här igen, har hunnit en hel del idag!!!!!!

Varit ute hela fm. med barnen och passa på att frissa våran hund Molle.....
Sen kom äntigen moster Fanny Lova har väntat o väntat:) Passa på att äta lite lunch.

Va ju även in till stan, fick ju inte missa VeroModa erbjudandet 20% på allt o Goddie bag!
Nettan påminnde mig, fick ju även reklam på mailen.
Fann ett par snygga ljusa jeansleggings o ett ny inkommet lila linne. Fick ju rabatt o en goddie bag.


Detta köpte jag idag SNYGGT........


En hemlig GODDIE BAG .....

Nej då ska att visa er innehållet.


Allt detta fina fick jag, linne, glamour tidning, ljuslykta, duschcreme o godis prover!!!!
Gratis till de 50 första kunderna, va ju super snygga gåvor.....♥


Sen ville barnen fika, så det blev en sväng på Nordels.......


Chokladboll o festis.......GOTT

Moster hade ju med lite paket till barnen, va ju halvår sen vi såg henne sist. Alltid lika kul att träffas.
Storasyster fick ju även, så gulligt. Ska visa er en jätte fin påsktupp!!!

 
Se va snygg........ Passade perfekt i Tv rummet!!!!!

Nu väntar jag bara på min älskling o barnen på sin pappa, blir nog senare i kväll han kommer .
Då blir det säkert full rulle.

Nu ska vi busa lite med Moster ha ha ha .....

Good Bye Aja.... See you later......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0