Hej hej....

                                       
                                                  Min lunch idag fajitas i pitabröd, enkelt o gott!!!!!!


Kvällen redan här känns skönt,är gött sleten man blir det efter badhuset även barnen.
Pratar med Nettan nu i telefon o skrattar lite !!!! Nu är jag färdig o kan skriva igen ha ha ha !!!!

Vilken underbar dag det varit, nu ska man inte klaga. Satt ute på fm. med kaffe o solen brännde .....
Va duktig o tvättade bilen så den blev skinande ren.

Handlade ju även lite mat idag och är så tråkit att man funnit glasbitar i kyckling. Jag som är så glad i det.
Är ju sjukt att man inte ens ska våga köpa mat i affärer. 
Imorgon kommer min älskling hem o även min syster kommer (lillasyster) ska bli såååå kul.
Lova väntar för fullt nu på moster Fanny!!!!!
 

                       Valle fikar kladdkaka i solen♥


Som ni ser är det inte bara fika hade faktiskt med frukt ut idag o självklart kaffe.


Så här kul hade Valle på badhuset!!!!!!!!!!!!!!!


Glad Lova på badet♥


Valle riktig bad kille♥

Nu ska jag ta kvällen,min hjärna är sliten....

Go kväll  Kram Aja


Kommentarer
Postat av: Anette

Åhh va söt han är fasters lilla plutt. puss o kram faster Anette

2009-04-01 @ 22:24:43
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom är så söta mina barn... hade bara fått så söta tack vare min vackra söta fru :)

2009-04-04 @ 03:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0