Ha ha ha

....ha ha. Ja man kan väl inte mer än skratta åt Ajas promenad klädsel idag. Jag trodde hon skämta eller nej föresten det trodde jag inte. Hon är så impulsiv så är det nån som sticker iväg på Power walk i kjol o strumbyxor, så är det Aja. Du är ju bara för härlig. Vilken tur för mig att Fredrik träffade dig.

Här hos mig har det gått i ett. Men nu tror jag inte jag ska plocka nått mer. Var väldans skönt o gå ut på en prommis. Tur att Aja ringde o drog med mig ( via tlf ) . Annars hade jag nog inte kommit iväg förränn det var mörkt.


Har pratat med lillasyster i tlf och nu är det bara två veckor kvar tills lilla bebisen ska komma. Jag längtar så jag med. Hoppas hon prickar in det på en bra dag så jag kan va med eller iaf va tidigt där när han kommit ut. Lilla prinsen ♥
Det har barnmorska sagt iaf att det är en lite kille så nu har alla handlat till just en kille. Så då kan det ju inte bli nåt annat, eller??? Nej, de brukar väl allt som oftast ha rätt.

Min söta lilla sessa plåtade jag när vi var på väg till dagis o sen skulle jag ta lite kort på jobbet. Men upptäcker att den har jag lämnat kvar i bilen. Så tyvärr inga kort från VM eller J&J idag. Gör ett nytt försök i morgon.

Clara på gång och som vanligt så är "Rävis" ALLTID med


Nu blir det snart sängen för mig med.
God natt alla kära blogg läsare.
Massa kramar Nettan. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0