Guld för Färjestad!

Yes, yes va gött guld till Färjestad. Tjhooo o vet ni vad. Bäst av allt min man blir på strålande humör, ha ha ha

Nej skämt å sido det har varit en helt underbar dag. Invasion på jobbet o då trivs jag som fisken i vattnet. Verkligen så himla gött. Hann ta en snabblunch med lite vatten, tomater o salta pinnar som fanns på personalrummet. Bra lunch! NOT!!

Men hann inte tänka så mycket på det.

Min kära slutade ju tidigt idag så han hämtade barn o åkte hem o tog hand om tvätt mm. Så när jag lämnade jobbet blev det raka vägen hem o då var det ordning o reda här hemma. Han kan om han vill, darlingen!

Fixade lite kvällsmat till gästena o till kaffet fick det bli en morotskaka. Fick massor av kuliga saker. Bla....

Ett fint rosa fat o en ny Body lotion av mina två bröder med svägerskorna Aja o Åsa med barnen.
Blommor o lotter av brorsan, Jessica, pappa & lillasyster.
Pengar av svärmor o svärfar.
Pengar av mamma, lillasyster & Alex.
En jättefin blomma av mina gulliga arbetskamrater Ida & Louise.
En jättefin blomma i en stol ( så fin som prydnad ) av min älskade kusin Annica.
Av mina barn vet ni ju, men nu ikväll fick jag rosor av min kära o barnen o att välja va jag vill när vi kommer till Dalarna. ( blir ju säkert nån dag vi åker o shoppar. )

Ja så himla nöjd o glad för alla grattis hälsningar. TACK alla söta ni.

Vilken kanondag o i morgon drar vi till Fryksås.

Lägger upp lite bilder i morgon. Så trött nu o fortfarande en del att plocka med.

Tack alla våra kära läsare o ha en underbar kväll.
Stora kramar Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0