Grillafton

Hej svejs kära blogg läsare, har faktiskt inte hunnit blogga nått idag.

Va ju så fint väder i morse så jag o Valle gick ut i solen,sen blev det helg handling. Hämtade Lova o Corinne (kompis) på dagis o vi har varit ute precis hela dagen. JÄTTE HÄRLIGT!!!!! Bara att njuta.

I kväll va det grillafton, Fredriks syster Lilian & Jimmy med familj kom, hennes barn o barnbarn. Ylva & Torgny. Så vi va ett helt gäng. Oj va mycket mat det blev. Allt i från hemmagjord klyftpotatis,grillad kycklingfilé,sallad, kalla såser grillspett, kött, potatissallad mm.
Det gick i ett så kameran glömde jag totalt bort SYND!!! Men det blev kanon bra i alla fall.
Kul när man kan träffas o äta lite gott o umgås:)
Alla hatar när jag har kameran framme, men i kväll då hade ni tur som inte kom med på bloggen ha ha !!!!

Nu somnade våra små trollungar på en blund, dom va helt slut efter dagen som gått. Imorgon blir en ny o lika fin dag säger dom i alla fall, hoppas det. Imorgon har Lova show, hon ska vara sjörövare o dansa på sporthallen.
Ska bli super skoj att se!!!!!!


Lova & Valle i Torsby igår.


Här kommer hon solstrålen våran!!!!!


Lova i den varma barnbassängen, 32 grader va det o helt perfekt :)


Ja det va en trevlig dag igår, fint o rent badhus. Inte jätte stort men lagomt för dom små.

Nu är jag sliten efter denna utedag så får bli sängen snart o sover ju så skönt nu när hela familjen är samlad i denna dubbelsäng. Har ju inte alltid så stor plats men är ju så gott att sova tillsammans!!!!!!

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0