Good Night.....

Ja nu blir det kvällen vill jag lova.
Har tränat igen eftersom det är tisdag, så nu är jag helt skakis. Det blev boxing denna gång och det är så slit samt hela kroppen blir helt slut. TRO DET ELLER EJ??
När jag kom hem va det fullrulle, Valle va vaken som sov när jag åkte o Fredrik hade kommit hem. Alltid lika skönt när han är hemma o barnen är nöjda.
Det blev en sen middag tillsammans: Köttfärssås o spagetti, mysigt.

Men nu sover alla utom jag , prata med Nettan förut som också hade fullt upp. Hennes lilla Clara fyller ju 5 år i morgon!!
Så dit far vi i morgon,lovade att jag skulle baka en kladdkaka att ta med. Är ju inte lätt att få ihop allt, Nettan stod o bakade för fullt o det blir säkert en massa gott på kalaset som det brukar vara hos Nettan. MUMS!!!!!

Ja det blev ju en fika med Sara o Neo på stan förut, bara andra gången jag va på City idag, tyckte dom tittade lite konstigt på mig ha ha ha !!!! Det va jätte trevligt o jag va själv, ja helt otroligt. Det va lite konstigt att vara utan barnen. Lova va ju på dagis o lille Valle fick va på sitt dagis med Ylva. Dom hade det så mysigt ,hade varit i skogen på picknick och gått en långpromenad. Valle va jätte nöjd så gulligt av Ylva, tack så mycket!!!!

Em. va alla samlade igen, skönt det med att ha lite liv kring benen samtidigt som det kan vara skönt att göra något själv.
Lagade lite fiskpinnar o mos, satte oss framför tvn. Hade så ont i huvudet o va inte alls i form, somnade i tio minuter tror jag. Sen kom Patrik o jag fick lite kaffe o mörk choklad, kändes faktiskt redan bättre då!!!!

Nu blir det John Blund för mig.......


Min kära väninna Sara o gullisen Neo fyra mån. på City.


Här fota Lova Josse som va på besök under helgen som jag också träffa på City idag,
inte så konstigt hon jobbar där. Riktigt bra fotograf jag har!!!!


Här är jag i full språng som vanligt!!!!!

Kramisar till er
       Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0