God morgon

Ja igår blev det inget bloggande ( tyvärr ) jobbade o sen direkt iväg på kalas, så vi var inte hemma förränn halv elva. Då var det o ägna all sin tid åt att få barnen i säng o förberda morgon dagen.

Men nu sitter jag här framför tv´n med kaffe o vakna på femman. Är ovanligt pigg = skönt !!!

Ja igår var det full fart i köpis, kul. Påsk nu denna veckan o den är stor för Norr männen. Så vi kommer ha full fart hela veckan. När vi kom till Åsa & Magnus så var det uppdukat stor kakbuffé med massor av gott. Och tårta så klart.

Hon bakar alltid en massa roliga saker som iaf inte jag ätit förut så det värsta är ju att man vill ha av allt. Men det var ett mysigt o gott kalas. Tack för det brorsan o Åsa o söta, underbara lilla Hilda så klart.


Jag o brorsan som fyller 24 År. Grattis, Grattis.....

Mamma o lilla Hilda som vi hade med Påskpresent till. ( ser de kankse inget mer innan Påsk ) Ja trodde JAG, nu ska de kanske komma på Ons, då jag fyller år. Brukar inte vilja ha kalas när jag fyller år. Tycker det är kul o ordna för de andra i familjen men mig, njaaaa.

Men nu kommer nog mina närmaste iaf så då blir det nog bra. Kul o träffas iaf.

Cornelia med Hilda. Så söta :-)))

Alex ( Jennies pojkvän, ja men han har friat det har vi fått se LIVE )

De går ju i väntans tider bara fyra veckor kvar Nu! Åhh va vi väntar allihop. Men de mest o förstår dem. Man bara längtar efter denna lilla bebis som snart ska komma ut. Och vill att det ska komma före. Jennie är så fint gravid men ville absolut inte va med på bild. ( Hormoner, ha ha ha )

Men Alex " Här kommer bild, som lovat. Va rädda om er. Hörs snart igen! "

Hade en fin bild på Åsa som fixat hela kalaset, men min kamera är ju som den är. Så Batteriet dog NU! Men men det går ju alltid att lägga upp det senare.

Ser ut o bli en helt underbar dag, igen. Vi har nästan ingen snö alls kvar på gräsmattan.

Nu ska vi snart iväg.
Ha en bra dag.

Krameli kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0