Frukost Time!!!!!!!!!

Jepp nu har vi ätit frukost, va ju inte som en hotell frukost precis!!!!!!

Skönt Lova är ledig så inga tider att passa, börjar bli spring i benen här så vi ska snart gå ut i det fina vädret.
Bloggar nu med en kopp kaffe och Lova har nyss varit på datorn, tur jag fick en egen rosa.....
Annars blir det nog lugnt  idag tror jag i alla fall. Moster Fanny kommer ♥ o även min älskade man idag.....

Får väl mysa senare med god mat, tror jag ska göra lasagne???
Har ju kommit på att jag med har ett stort sockerberoende, Sara min vän skrev det i sin blogg att hon va det.
Du är inte ensam lovar. Men ni som läser våran blogg har säkert redan förstått det. Alltså att jag är beroende....
HA ha ni ser ju va många gånger jag fikar på en vecka... Men det är ju inte lätt o man blir ju pigg av allt socker..
Har ju världens energi, ända tills jag sätter mig ner o känner shit va sleten jag är!!!!!!!
Men mat kan jag vara utan det funkar hur bra som helst....

Jag o Nettan kom på ett vad!!! Vi skulle se va länge vi kunde vara utan mat o bara äta sötsaker....
Inga problem sa jag ha ha ha .... Skulle nog klara några dagar utan problem!!!!
Lovas öppnaförskolans fröken sa hon skulle skicka Anna Skipper på mig, hon som har du är vad du äter i 3:an.
Tror jag inte då fick hon en chock!!!! LOVAR.

Nu ska vi borsta lite tänder o klä oss.....
Ha en super dag mina vänner,
KRAMISAR AJA ♥


Så här bra frukost åt Valle i morse, fin VA!!!!!!


Men Valle va ju super nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!


Min lilla tjej morgon surfar hon med, Bolibompa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0