FREDAG MORGON

God Morgon alla sötisar!!!!!!

Va uppe tidigt idag skulle lämna bilen på verkstaden kl 07.00. Hoppas inte det är något stort fel på den, alltid onödiga utgifter tycker jag....... Men va skulle jag göra utan bilen:)

Nyss druckit kaffe o tittat på Vakna alltid lika härligt att följa gänget..... Bara jag o Valle uppe än så länge. Blev lite sent igår när pappa kom hem i huset.  Barnen ville leka för fullt !!!!!
Pappa hade ju även med sig present denna gång.


Så gulligt bara, ett hjärta att dela fick Lova o pappa ska ha ena halvan.
Då har far & dotter varsin halva och bär alltid med varandra♥
Lova har nämligen velat ha ett sådant!!!!!


Lova nöjd när pappa kommit hem, efter en lång vecka......VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!


Lova jätte glad o öppnar presenter.


Valle super nöjd med sin nya lastbil :)

Nu är det helgen igen o alla samlade, veckan går såååå  fort. Får se va som händer senare idag. Som sagt va kan jag ju inte planera något än har ju ingen bil. Men i kväll får det bli lite mys med god mat o gotti, gotti!!!.
Lova vill se TALANG som börjar i kväll.
Sitter nu o funderar va jag ska göra, men får väl ta ett ryck här hemma igen. Har ju massa tvätt som ska bli rent.
Sen hoppas jag att jag kan få tillbaka bilen ganska fort.

Moster Fanny vill åka till något köpcentrum o spana in lite nyheter, Aja hänger alltid på!!!!
Så vi får väl se vart dagen slutar. Nu ska jag ta ett ryck innan resten av familjen kommer upp.


Är tvungen att visa va min gulliga lillebror stickat till Valle, en mössa som är
som en nallebjörn. Han är 10 år inte ens jag skulle klara det!!!!!
Valle va jätte nöjd o speglade sig!!!!

Kram så länge....
   AJA

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söta de är dina barn... Kom till köpcentret i Ch-berg och hälsa på mej på jobbet =)



Kram kram

2009-04-03 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0