FILM TIME

Nu ska även vi sätta oss o se en film, o äta lite gotti som vanligt!!! NJUTER

Va ju som sagt va hos svärmor o fick en super buffé, gratäng, potatis, fläskfilé, hem gjorda pannbiffar, vitlöksbröd o en god sallad. Det va en tio poängare hon kan verkligen laga mat. Tusen tack för en god middag.
Barnen älskar farmors mat o åt stora portioner.

Lovade lite bilder i från Karlstad trippen igår.........


Min kära Svärmor mötte vi i Karlstad!!!!!!


Sen hade vi tur Bamse va där o Valle älskar honom. Sjunger t.o.m hans sång.
Men han blev lite blyg o ville inte fota med Bamse......Så det blev Lova som gjorde det.


Här kör gulliga moster Fanny runt på Lova o Valle. JÄTTE NÖJDA!!!!!


Så här såg den snygga klänningen ut ner till......


Jag föll ju för den när jag provade den...


Det va inte lättaste att plåta sig själv????


Full show va det att pröva o svärmor hjälper till men SNYGG VA KLÄNNINGEN
tyckte jag i alla fall!!!!!!


Lite saker från IKEA o barnen lekte för fullt när vi väl va hemma♥


Tvungen att visa påsen jag köpt under helgen, liten va!!! Ha ha ha


Här busades det för fullt igår......


Vår lilla prinsessai gult, jag vet det är dålig bild SORRY!!!!!
På vårkavalkad i stora sporthallen som va full satt.


Lite redskapsgymnastik Lova står o väntar på sin tur.

Nu fick ni lite bilder som jag lovat....

KRAM AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0