Disigt..

Ja då är det Fredag igen som Aja skrev. Det går verkligen superfort. Nu till veckan är det Påsk o barnen har ledigt i över en vecka. Skönt för dom, Amanda o Anton har varit lite slitna ett tag. Mycket läxor o prov så bra med ett litet break o hämta nya krafter. Vi åker till Orsa på Skärtorsdag o jag o Håkan har också tagit ledig ska bli sååå gött!

Drog igång o bakade när jag gick upp i morse. Lika bra att få det gjort. När Cornelia o Clara vaknade till ville de också baka. Tycker att det är så kul. Men nu är det gjort o vi har käkat frukost.

Så tyst o lugnt här. De stora är i skolan, Håkan hjälper sin pappa, de små ser på tv. Och inget bråk eller tjat på mig. HELT OTROLIGT.... Så jag tar tillfället i akt o njuter av en kaffe o passar på att blogga. Härligt!!!



Sötisarna i full fart med att baka bullar!!!

.... Och så här blev det färdiga resultatet. De små söta bullarna är Cornelias o Claras verk. Gjort alldeles själva.

Och kärleksmumsen ( recept ur Leilas bok " a piece of cake " ) får vi dela på garneringen. Så en del med kokos o den andra med strössel. Branen gillar mest det sistnämnda.

Läste att Luuk o Berg ska ha barn. Det måste ju bli värtsa smarta snillet med såna föräldrar. Men så kul för dom, de är verkligen ett passande par o jag gillar dem båda.  Premiär idag för " Berg flyttar in " och det är hos Pernilla. Det ska jag absolut se.


Ja det ska nog bli en härlig familje kväll. Alla vill se på samma program. Vi äter i lugn o ro o alla är bara så nöjda o glada, syskonen fullkomligt älskar o sitta ihop o är bästa vänner allihopa..... ha ha ha.
 Vad är det jag inbillar mig, har aldrig hänt o kommer nog aldrig o hända. Men så är det o vet ni vad .
JAG BARA ÄLSKAR DET.  
 Det är min familj med tjafs o bråk o olika viljor, så det så!!

Ha nu en underbar dag alla sötisar.
Kram kram Nettan. ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Gulligaste bakerskorna ever:)SÅÅ otroligt söta dom är!Ha en riktigt härlig helg nu med din fina familj!Å som vanligt hoppas jag ju att vi snart kan ses!Kramar till dig och de dina!

2009-04-03 @ 20:57:18
Postat av: AJA

Så mysigt ni hade det i morse då och bullarna är ju det inget fel på. Nettans är ju bäst o det tycker lillebror också, alltså min man....

Stor kram till aja´s tjejer!!!! ♥

2009-04-04 @ 00:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0