Blommor

Hej gott folk!

Sitter nu med en koppkaffe, ska se om huvudvärken släpper. Känns som en liten förskyldning i kroppen.
Lova har tagit sov morgon, är sliten efter påsken. När hon vaknat till ska vi i väg o köpa lite blommor.
Såg igår att folk har börjat planterat o det är ju så fint när blommorna kommer!!
Får se va vi finner o vilka färger det blir.

Satt en stund o surfa runt på nätet i går, Nettan tipsade ju om tröjorna på asos. Tjejerna va ju så fina i dom men fanns ju även till killar. Blev sugen att beställa till lilla Valle min♥

                           
                                                Jätte snygga även till killarna!!!!!

Fann ju även roliga nyheter på Nordljus!!!!


                                    


Snygga kakfat o kort med massa kakor i alla färger passar ju mig perfekt!!!!  En snygg skylt o självklart FAMILY.

 Denna snygga träsko i rosa eller mer gullig va den!!!!!

Nu ska jag väcka min lilla sessa!!!!

Ha en trevlig dag MY FRIENDS..................

AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0