April, April...

Ja idag är det tillåtet att luras o igår lärde jag mina småttingar Aprilramsan, April, April din dumma sill........

Var nästan på väg att gå på att Jakob på "Vakna med the voice" ska sluta pga en mooning som hans chefer inte tyckte va passande. Njaaa väntar bara på att de ska erkänna. Slutar ju nu nio så får se får se, hmmm

Ja annars ser det ut o bli en helt underbar dag= skönt. Hoppas det håller i sig till i morgon för då är jag ledig. Då får jag väl passa på att gå ut o plocka Påskris.

Som sagt så fyller jag år nu snart o min man har inte frågat vad jag önskar mig o han kommer nog inte o fråga heller. Han är super duper på många saker men överaskningar o påhitt ligger inte på hans bästa egenskaper. Så då tänkte jag va så påhittig o lägga min önskelista här. Eftersom han läser min blogg varje morgon borta i Norge på sitt jobb.

Älskar dig darling o inget ont i detta, skulle jag ta upp allt du är bra på så skulle det bli en så väldig lång lista så det får räcka så här.

1. Ny parfym
2. Ny väska
3. Underkläder
4. Dagcreme ( den är snart slut )
5. Streetskor
6. Finskor
7. Nytt strykjärn ( fast det vill jag helst ha ändå o inte i present, inte av min man iaf )
8. Ring ( men det har han faktiskt erbjudit mig flera gånger, men då har jag inte sett nån jag vill ha )

Ja det var väl det jag behöver NU!! Sen finns det en massa saker jag skulle vilja ha till hemmet men det tar vi nån annan gång.

Det här med ring så har jag ju tre ringar som jag fick till förlovning, bröllop och morgon gåva men på min andra hand är det tomt. Jag vill ha en ring dit med som passar ihop med de andra. Han har tagit med mig till ett X antal butiker o vill ge mig en men jag har svårt att se nån jag gillar. Jo förressten så såg jag en från Georg Jensen o den kostade BARA 65 000! Host host ja den var ju lite väl dyr så det var inte ens tanken på det.....

Men men jag kommer säkert se nån i nån mer human prisklass som faller mig i smaken, nån gång!! Ingen brådska....

Nu ska vi åka till jobb o dagis. Idag SKA det bli kort.

Ha en härlig dag i solskenet
Kramizar Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0