Äntligen!!!!!!!!!!!

Ja nu har man tid att blogga, äntligen.......

Fattar inte vart dagen tagit vägen, varit borta hela dagen. Bara snabbt hem o lagat mat!!
Jag o Valle tog en runda till city på fm. där luncha vi med svärmor o Ylva alltid lika gott. Sen letade vi present till lilla prinsessan Clara Nettans tjej som fyller 5 år 29 april. Va på leksaksaffären o Lindex mer kan jag inte avslöja......

Lova o Valle fick lite fina vår kläder, tänkte dom skulle ha med sig till Paris. Resan närmar sig jiihooo!!!
Tar kort i morgon o lägger ut.


Vår lilla söta tjej, alltid lika skönt att hämta henne från dagis♥

Idag va det en enkel mat meny: Fullkornsmakaroner o stekt falukorv inte min favorit men barnen äter.....
Va även duktig idag: Jag träna som jag brukar göra på tis. dagar i en o halv timma så jag har jämt kommit hem.
Det luktar inte så gott om mig nu i alla fall.
Så nu blir det en dusch o sen ska jag ta det lugnt, försöka i alla fall hi hi hi.......
Har ju även lite besök i stugan som vanligt, en hel stor skara. Patrik, min pappa,  faster Jejje som går höggravid o hennes kille Alex.

Kramizar från AJA♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åhh va söt hon är fasters lilla sessa. Kram på dig gumsan.

2009-04-21 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0