Alla hemma.

Åhh va det känns bra, nu är Amanda & Anton hemma också och det är ju som allra härligast när alla mina söta barn är hos mig. Har saknat dem så....

Men nu blir det vanliga rutiner igen o jobb o skola i morgon. Får se hur trötta barnen är till morgonen, hmm???

Var hos mina kära svärföräldrar förut idag och åt en underbart god påsk middag. Blev en vecka senare pga att så många var bortresta på påsk. Vilken tur för oss. Smakade super som alltid.



Clara var så nöjd o glad att storebrorsan var hemma. Kram kalas blev det då. Mina små sötisar, mamma älskar er ♥

Och Amanda ville som vanligt ej va med på kort o Cornelia slog sig förut så har väldans ont i sin ena stortå. Stackarn!!

Men nu sover de flesta. Håkan ska ju upp väldigt tidigt till morgonen så Söndagar brukar vi försöka o komma i säng i hyfsad tid. Clara tror han åker på natten, men riktigt så illa är det inte. Men tidigt JA absolut.

God natt alla kära blogg vänner.
Kramizar Nettan.    .........................and sleep well!

Kommentarer
Postat av: AJA

Vilket fint kort o va skönt att alla är hemma hos dig nu!!! Hoppas vi syns till veckan en stor kram till alla gullisar♥

2009-04-19 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0