AJA♥

Hello hello!!!

Hurtig som jag är har jag jämt varit ute o Power Walkat i 40 min. Är ju så skönt efteråt. Barnen är med faster Jejje o Alex till Mc Donalds så man får ta all ledig tid man har........ Och även passa på medans lusten finns, jag kan ju tröttna på det. Är typ roligt i 2 veckor men hoppas jag kan fortsätta ha ha !!!

Solen försvann idag, jag som hade tänkt suttit ute efter vi kom hem från sjukhuset. Hann typ sitta 20 min sen va den borta. Så typiskt men skönt det regnar ju i alla fall inte.
Ja vi va ju till doktorn o kolla Valles öron, jo visst han hade öroninflamation så pencelin i 10 dagar nu. INTE KUL!!!!


Valle va super nöjd för T shirten från HM, förstås med bilar på!!!!!


På Lindex fick han en Bamse keps igår, gullig!!!


Här kommer vi från sjukhuset o Valle jätte nöjd att han fått en påse, men fattar nog inte
riktigt va som är i den........

Nu kom mina gullisar så får hitta på något med dom innan kvällen kommer......

Kram kram AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0