AJA HÄR!!

Nu är jag tillbaka o dagarna går o går.... Hinner inte med hälften av va jag ska göra!!! Typiskt våren.


                                                     
Ett stort Grattis till Nettan o min kära svägerska o min bästa vän på din födelsedag, ska ju dit o gratta henne sen.
Va jag köpt kan jag ju ej avsöja, surprise får ni veta senare.........

Idag har det regnat o varit en städar dag, tvättat o bytt på alla sängar. Min kära syster körde jag till tåget i morse :( TRÅKIT
Men får ju va glad att hon varit här nästan en vecka och barnen har haft det super kul med MOSTER!!!
Alltid lika mysigt att umgås!!!
Men nu är veckan igång som vanligt, ska på avslutning på simskolan med Lova sen. Min älskling har åkt på jobb, men blir väl kort vecka SKÖNT!!!!


Så här ser det ut nu o målas med fingerfärg för fullt!

Har inte tid med detta nu det krånglar med bilderna så lägger ut mer godbitar i kväll....

Kram så länge från AJA ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0