8 April.

Go morron på er! I dag fyller jag Nettan år, men jag brukar inte vilja fira det något värre. Men idag kommer iaf några av mina kära o då förstås är det ju jättekul att träffas.

Vaknade med en härlig huvudvärk men hoppas det släpper. Härligt väder är det också, INTE!!! Ha ha ha....Men det gör inte så mycket. Det har ju faktiskt varit fint så länge nu. Hoppas bara vi o alla andra som ska åka skidor i Påsk får några fina dagar. Det är ju sååå mycket roligare då. Ja men annars får vi väl sitta i stugan o mysa.

Min älskade dotter Amanda är alltid så noga på uppvaktning när jag fyller år. Så inget undantag i år. Kom upp i morse o sjöng o gav mig presenter hon köpt alldeles själv. Gulligt va??? Fick en så fin skål i rosa med bara rosa godisar i o ett jätte vackert halsband med pärlor.


Så fint o gulligt.  Jätte kul!  Så fick jag en massa underbara kramar av alla mina  älskade barn. 

Cornelia tyckte det var en tråkig födelsedag när hon inte fick gratta mig på morgonen men jag fick förklara att det är så ibland när man är vuxen. Och att vi måste jobba o gå i skola. Men vi tar det ikväll ist när Pappa kommer hem. Jaa då gick det väl bra till slut.


Trötta barn vid frukost.

Nej nu ska vi dra iväg men ha en bra dag alla.
Kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Annka Erkenfjord

Grattis till min snälla kusin! kram Annika

2009-04-08 @ 09:41:33
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Madde

Hipp hipp hurra för allra sötaste Nettan idag!En STOR födelsedagskram kommer från mig i ett svisch:)Kramelikram!

2009-04-08 @ 13:47:45
Postat av: Jessia

Grattis! Synd att jag inte kunde följa med, hade sett fram emot dina mackor :) Men förhoppningsvis går det fler tåg! Hoppas du hade en toppen dag! Kram

2009-04-08 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0