15 April.

Dagarna går fort o nu är det redan Onsdag. Vi har haft en lugn fm med besök av några grannar här i Fryksås. Grått o mulet ute, inte så kul men inget att göra åt det.

Vi hade tänkt o åka hem idag men barnen vill så jätte gärna stanna o va gör man inte för dem. Själv vill jag helst hem o greja lite eftersom jag ska jobba helgen. Men borde passa på att njuta av lugnet o bara va. Kan nog va ganska nyttigt. Så försöker o träna mig på att ta vara på stunden. Ahhh känn så fridfullt allt är....... ja försöka går ju!

Så planer för dagen har jag redan hunnit tänkt på miljoner gånger men nu skulle jag ju bara va. Så tänker släppa det där. Ska nog ta mig en promenad o rensa tankar.

Så får vi se vad som händer...

Saknar alla därhemma nära o kära.

Kram till er alla bloggläsare

Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0