090428

Så sant så sant, vi hade en underbar em i Karlstad o det var så kul o träffa Aja o barnen. Känns så länge sen. Lillasyster Jennie kom också med stora magen. Oj oj vad big den är nu men bara magen som står rätt ut. Själv var jag som en stor flod häst när jag var gravid o det var inte bara en mage. Men det är inte alltid rättvist....

Trevligt hade vi iaf o tog en fika allesammans. Fick i barnen lite mat  från Maccan också.

Fick tag på presenter till Clara o lite nytt till Cornelia. Hon fann nämligen lite själv hon ville ha och då hade jag svårt att säga Nej!!!

Anton behövde nya skor men det var slut i hans stl i typ alla skateboard skor. Så tyvärr. Men nya kläder blev det o Amanda fick en bikini som satt kanon. Hon fann även en Fred Perry väska som hon suktade efter men den packade vi in så får det bli present. Hon fyller nämligen år i Maj. Till mig blev det nada men gör inget hade varken tid eller lust att prova med alla med.

Hemma ganska sent o satte på skivan som min lillebror har gjort. Åhhh så fruktansvärt bra. Jag o Amanda satt o grät o grät.... vilken gråtar skiva. Så starka låtar. Men så otroligt bra. Han är så duktig på att sjunga. Vet inte varför jag fick den talangen. Jag kan verkligen INTE sjunga. Ha ha ha många som nickar nu när de läser detta!!!!

Nån som är minsta intreserad av att köpa den, Gör det!! Bara 100 kr o ni får en väldigt personligt gjord skiva med några helt egen skrivna låtar.

Nu ska jag skynda på, ska iväg på jobb. Clara på dagis o Cornelia är fortfarnade inte pigg så hon får bli hos farmor o farfar idag. Sen hem o baka inför kalaset.

Ha en bra dag alla bloggvänner.
Mazza kramar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0