090427 God Morgon♥

Yes, yes nu funkar internet, krånglade igen igår o var borta hela dagen. Bor visst riktigt ute i skogen jag.
Jag blir så irriterad o där betalar man ett fast pris.  Ja vet det kan hända men det ska inte hända!!!!!

Men nu är allt frid & fröjd, jag o Valle va pigga i morse.Pappa o Lova kom upp nu  dom.
Igår va det en lugn hemma dag ovanligt lugnt  för att vara Aja. Lova va hos kompis o lekte. Jag o Valle tog en långpromenad, riktigt skönt.
Sen blev det god grill mat o det kom faktiskt typ tio regnar när jag stod ute o grillade.

Ja idag är det mån. igen, så jag o barna ska iväg på öppnaförskolan, gott då blir det frukost där.
Ska även va i tid denna gång o försöka ta mig till Åsa. Så vi kan ta följe ner.


Valle här i storasysters kläder på morgonen, han vill vara lik sin syster.
 Dom är bara för goda!!!!!!!!!!

Nu ska jag slå en pling till Nettan o sen hoppa in i duschen. Dricka morgon kaffe med min älskling som åker på jobb♥
Hörs sen mina bloggvänner!!!

Kram Aja♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0