090424

Ska snart iväg till jobbet o idag slutar jag kl tre, sen är det ledig helg. Ska bli så härligt att umgås HELA familjen denna helg. ALLA barnen ska va hemma, hoppas jag iaf. Slutar väl som vanligt med att jag o min käre make sitter ensamma i soffan. Men , men så är det kanske???

Har lovat barnen att vi ska äta en massa gott o en grillning vill dom ha med. Få nog ta den i morgon. Så ska vi fixa med huset också. Håkan har målat en hel del redan o det ska bytas fönsterfoder. Ska bli vitt NU!!!

Köpte nya fina kläder til Clara igår så hon har fixat sig själv nu på morgonen. Blev så bra så! Min egen lilla sessa.

Have a nice day.... ska bli en kanon helg har jag hört. Lovely!!

Massa karmar Nettan.


Kommentarer
Postat av: angelica

kul att du fann min blogg! :) jag ska börja följa eran, den verkar kul! så är det ju bra att se vad som händer där borta i årjäng, ses ju inte så ofta..

Kram / lill-syrran

2009-04-24 @ 13:10:52
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0