090422

God Morgon !!!!!

Sitter nu med en kopp kaffe, kan inte bli bättre på morgonen.
Hade tänkt att ta en morgon promenad, men jag står nog över........  På fm. idag ska jag med Valle till öronmot. i Arvika.
Hoppas det blir fint väder då blir humöret på topp!!!!!

Måste även göra lite pappers arbete o det brukar ta lite tid det. Har nyss varit inne på Nordljus sida, fann lite tips...

Jag som älskar att baka va jätte mycket roligt.

Se dessa söta hjärtformade, mått!!!

Söta bakformar, kan jag göra fina Cupcakes!!

Denna krona vill jag ha i min hall, har ingen lampa där :(...

Nu ska Lova till dagis så får göra klart allt.....
Have a nice day my friends♥
Kram Aja♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0