090420

Jaha då är det som vanligt igen då o vet ni vad.......Jag älskar det. Alla hemma uppe i tid o lite rutiner. Men det har varit välbehövligt för alla o haft lite ledigt vi känner oss nu pigga o fulla med lust o energi att göra en massa här hemma o med båten. Hoppas det håller i sig!

Såg på vakna i morse o har faktiskt inte sett på drygt en vecka så det var kul. Håller absolut med Aja o hennes syn på Zytomierska. Där ser man hur det går när man pratar om sånt man inte har att göra med. Tänk dig lite för innan du öppnar munnen Katrin. ( Om du kan )

Bea pratar ju också om rykten men har en helt annan syn. Det får ALDRIG skada nån eller bara hitta på en massa. Det ska va välinformerade källor o bara för nöjes skull. Hon är så söt o gullig tycker jag. Tummen upp för Bea!

Kors i taket för mig. Trot eller ej men jag gick ner till skolan med barnen i morse. Jag är typ alltid sen så har lite svårt att få tid till det men idag hände det. Ska nog skriva in i en historiebok. The one and only!!!

Så nu är både jag o Clara färdiga o ska snart bege oss hemifrån. Har massor att fixa på jobbet idag o sen hämta barn o käka middag.

Ska bli intressant o höra hur barnen haft det, brukar va massa o prata om efter lov vad alla gjort o hur de andra haft det. Men nu har vi ju också en helt underbar tid framför oss. Solen skiner o våren är här på allvar. Lovely!!!

So long my dear friends, Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0