090418

God morgon! Här sitter jag med kaffe o rostat grovt bröd o lite tomater. Det är så tyst när det bara är jag uppe. Efter veckan som varit har barnen kommit i helt fel ordning. Sena kvällar o sov morgon varje dag. Så då kan man räkna ut hur kul det kommer bli på Mån morgon, hmmm.

Det är redan fint ute så kommer nog bli en strålande dag.

Själv ska jag iväg till köpis o jobbet. Jobbar ihop med Micke idag så vi ska allt få gjort en del.

Läste att min bror fått sin skiva som han hållt på med ett tag. Han är så himla duktig på att sjunga så ni som vill köpa en, hör bara av er. Jag ska absolut investera i en sådan.

Hade planer på att gå ut på en promenad på morgonen, men som vanligt är jag alldeles för trött. Jorå jag ställer ofta klockan mycket tidigare som om jag inte känner mig själv. Den ringer helt i onödan. För upp i den tiden kommer jag aldrig. Inte riktigt min grej o gå upp sååå tidigt. Så promenad blev det ingen men men vi får väl se ikväll om Nettan orkar.

Ha en skönis dag alla, nu ska jag fixa till mig.

Krameli kramiz Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0