090414

Redan mitten av april helt otroligt!!!!!

Idag va jag dagmamma åt lilla Hilda, gick hur bra som helst. Va ute nästan hela dagen, hon va så nöjd o snäll.
Lova o Valle hade också varsin kompis så det va fullt hus men kul så länge barnen trivs. Va gör man inte för dom :)

I kväll har jag varit ute i eldat gräs, vi har en stor hage o gräsmatta. Man kan ju plocka hur mycket som helst när våren kommer. Är ju kul om det är fint ute också.
Nu är nästan all snö borta på gården gött tycker jag.




Hilda ute i dag, hon lånade Valles cykel ♥



Valle tyckte det va slitsamt att va barnvakt i dag han. Så här såg det ut när han slocknade.
Vår lilla prins..... Han somnade på stolen. Såg inte skönt ut..


I dag åt jag faktiskt nyttigt, behövdes efter allt påsk godis vi hade i hemmet.
En enkel räksallad:
Krispsallad
En rödlök
Gurka
Körsbärstomater
Räkor på burk
Sen krydda jag med citronpeppar o havsalt....
Super gott !!!!!!

Nu ska jag sätta mig o spana lite på nätet o se om jag finner något roligt o nytt.....
Hoppas ni har det gott alla när våren är här, vill även hälsa till Nettan o familjen, njut nu i stugan !!!! Saknar er♥

Kram AJA♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh saknar er också i massor. Har lite hemlängtan men barnen trivs så himla bra. Kan nog bo här, hi hi...Vilka fina inlägg du gjort o blev sugen på shopping från Nordljus. Tänk på att vi ha 10 % så vi kan väl kolla över o beställa tillsammans. Kram vännen min.

2009-04-15 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0